261 38

Igår var det somsagt Landskrona som gällde.
Först chillade jag hos mina föräldrar som var snälla som vanligt och därefter så gick jag hem till Meduza och chillade. Vi lyssnade på en massa gammal musik och gammal nostalgi sen flippade vi ur - som vanligt.

image32

Vaknade matförgiftad på morgonen, ingen direkt hit kan jag säga. Speciellt när man vaknar i sitt gamla rum som inte riktigt känns som hemma mer, och sen knappt minns var saker står och är. 
Var ett rent helvete att åka tåg hem sen till Malmö när man var i det tillståndet.

image33
(min pappa då, han den coolaste i kommunen).

image34

Är helt slutkörd och ska snart gå och sova, smack till Melisza och tack för igår, det var RIKTIGT trevligt!

bilder ifrån fredags, lördags och idag finns i min bilddagbok
peace.


Kommentarer
Postat av: anna

din pappa är evil! likt embla ;)

2007-04-09 @ 20:37:44
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: Maggi

Your Daddy scares me... :-D

2007-04-10 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0