Glitch

Jobbat heldag idag, höll nästan på att somna och hade duktigt tråkigt. Tack och lov för internet. höhö

Fick somtur Blommogram/Interfloras interntidning Blomsterbranchen och såg en duktigt snygg brudbukett som gick helt i limegrönt/grönt - matt som glansigt. Jag är inte mycket för det traditionella, utan jag föredrar det udda, unika och lite arty farty när det kommer till blommor.

Sitter och snackar med Jaqueline nu. Fan det är så sällan jag träffar henne att det nästan är skam. Shame shame shame.. hon är lika rå som mig, och i like it! Hon, Melissa och Maggi är de ondaste vännerna jag har och det är skönt att man har sina partners in crime ibland.

Har spenderat alldeles för mycket pengar denna månaden.
Vet fan inte vart mina pengar tar vägen, men troligen har det med att göra att jag kör på "Det kostar att ligga på topp beteendet". Men jag mår bra - och det är huvudsaken.

Dags för mer kaffe nu

image35
(Min gamla råtta Lustmord, ifrån Maggis kull, åh så saknad)

later sk8r!



Kommentarer
Postat av: melissa

EVIL IS THE WAY TO GO!!!!!

2007-04-12 @ 23:43:41
Postat av: anna

Lustmord, oh, vilket vackert namn å en sån söt liten sak...

2007-04-14 @ 11:34:19
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: Maggi

Ååååh lilla Lustis! Fina tjejjen! STOOORA tjejjen hihi. Undrar vad hon hittar på nu för tiden... :-)

2007-04-15 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0