helgen

Snart helg. fantastiskt !
Imorgon blir det förfest hos Pesek sen drar vi till KB, Club radioclash movement - jag är SKEPTISK. men vi får la se. Bra sällskap är alltid fint, jag antar att Camilla & Arvid skall med samt Meduza och ev Dan också? (jag har noll koll).
Jag har inte tänkt bli packad direkt utan satsar på några öl och mer dans, det är bättre.

Lördag tänkte jag dra på en drum n bass/jungle klubb på Panora  - Big bad bass. nån som är sugen på att hänga på dit? Tanken är inte iheller att bli packad utan att dansa - häng med vettja!

image40
Dagens tröttbild. på jubb. Lite sömn, lite make, lite stil lite av allt.



lators.


Kommentarer
Postat av: anna

men mycket snygg! :)

2007-04-26 @ 21:14:07
URL: http://anna.pirateboy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0