Helgen

Jag hade ju egentligen inga planer på att göra ett skit i helgen, men efter jobb hade jag ett sug efter att gå ut och dansa lite så det blev så. efter lite om och men, tillslut ringde jag Dennis och sa ok im on, sen snackade jag med Madde och med Fredrik och vi mötte upp lite andra och drog på "Space between" på Tangopalatset först.

Tyvärr var det inte speciellt dansant där, och det var lite som man var i twilightzone, säkert OK om man var inställd på att chilla, vilket jag och Dennis inte var.

Drog efter 40min där, när bandet slutat spela (som var bra, lite elektronica, ambient/dark ambient).
Sen blev det Club Sweetness och massvis med dans hela kvällen.

Fick en brud efter mig, men jag dissade snabbt på ett trevligt sätt. Man skall vara snäll.

image30
(nej det är ingen matrest på tanden till höger utan ett gammalt guldhjärta sen 17års ålder).

Jag är tveksam om jag skall se The Melvins på torsdag - dels för att ingen vill gå med, kanske Tatuerar Johan ifrån Landskrona, han skall ge besked. Annars så skiter jag i det. Vet att min ena granne ska dit, men han är jag inte direkt polare med och vill inte hänga efter honom (jag går fan inte ut ensam, då känner man sig så ensam).

På lördag åker jag till Landskrona och kravallsuper med Melisza! Vi ska hänga hos henne och lyssna på Disco D, Necro och annat nasy.

ps. det är någon bugg i min blogg som gör att många kommentarer inte syns, jag vet inte vad jag skall göra åt det, men vi får hoppas de syns snart, annars så loggar jag in på bloggen och kollar därifrån - fortsätt kommentera jag älskar kommentarer!

ps. Linda - längtar så tills du kommer till Sverige igen, vi går ut och dansar då tycker jag.


Kommentarer
Postat av: anna

vilka pumor *skrattar*

2007-04-02 @ 12:57:46
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: melissa

wowowowiii! det ska bli kul på lördag [återigen hehe]
tycker om din SMIIIIS på fotografiet ovan,du är så söt!
och ja Disko D-is the shit...may he Rest in peace
PEACE OUT

2007-04-02 @ 15:07:28
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

2007-04-02 @ 18:16:06
Postat av: Linda

jaaaaaaaaaaaaa!


(det var jag som sa det innan med haha!)

2007-04-02 @ 18:17:17
Postat av: Pernilla

Hela blogg.se är en jättebugg, tycker jag. Det är fler bloggar som inte funkar som de ska ;)

Fin bild! Ni är verkligen jääääääättesöta! :)

2007-04-02 @ 22:06:27
Postat av: Pernilla

Jag har försökt att säga "fan vad fina ni är" i flera dagar, men den här bugg-bloggen vill inte publicera det. Jag känner mig censurerad ;)

2007-04-04 @ 21:39:07
Postat av: Pernilla

Men nu minsann, dyker en av de gamla kommentarerna upp... *fattar inget* Är det bara jag som inte sett mina kommentarer?

2007-04-04 @ 21:40:30
Postat av: Petrah

Pernilla: nej, de sök plötsligt upp igår.
tur det! hoppas de dyker upp lite snabbare. haha sepeblogg.

2007-04-05 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0