långfredag=långtråkigt

Igår missade jag The Melvins, gick och la mig vid 21.30 och "läste" Hänt Bild.
Kunde inte somna för jag var så förbannad över att ett av mina favoritband spelar 5min gång ifrån mig och jag inte var där, för jag är en fegis som aldrig skulle få för mig att gå på konsert ensam. Jahaja.

Jobbat idag, det sög. Jobbar imorgon, suger likaså.
Åker direkt till Landskrona efter att jag slutat, ska umgås med min familj, som jag försummat genom att hälsa på dem 1ggr i kvartalet trots de 5.5mils avstånd.
På kvällen skall jag kravallsupa med Melisza som bor duktigt nära mina föräldrar. DET ser jag framemot.

Tänkte sno öl av min Pappa som förövrigt är inne i en 50årskris och tror han är lika gammal som mig igen - efter 10år som nykterist har han börjat gå ut och puben igen, samt att han efter sådär 23år börjat röka igen. HAHAHA min pappa Bill är coolast i kommunen.

Min pappa sa en gång då vi var inne på Game här i Malmö (jag kollade efter PS2-spel) att:
"Petra, jag går utanför och väntar på dig, det är alldeles för många NÖRDAR här inne".
WHUD UP PAPSEN!

Argh Jag älskar min pappa. Han är vis och otroligt snäll. Pratar mindre än mig. Har ärvt hans vishet men min mammas trut, hon snackar som fan *blink* ;D


image31
Rowena, Addi och Britt-Berit aka berthold (som tyvärr inte kom med på bild här) ligger i soffan och sover idag.


PEACE OUT.


Kommentarer
Postat av: Mags

Hahaha, cool kommentar av din farsa! :-D

2007-04-07 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0