Måndag

Har nu gått ner 11kilo.
Är lycklig och mår jättebra, skall ner 3kg till men tror givetvis inte att man blir lyckligare utav det, kanske snarare att man mår bättre fysiskt.

Varit och gjort ärenden idag, tagit en traditionell 2h promenad - åh jag är så PRÄKTIG.
Sen har jag varit och hälsat på Maggi med magen. Skvallrat lite, skrattat och haft det gott.
Myst med min favorithund Dudley också förståss. Han blir alltid så lycklig när man kommer. åh .

image39

Nu ska jag slötitta lite på tv, imorgon är det en härlig kort arbetsdag. Och på onsdag är det löning. woho!

Kommentarer
Postat av: anna

sicken puma :D inte hunden ;)

2007-04-23 @ 21:47:14
URL: http://anna.pirateboy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0