sommarväder

Idag var jag på långpromenad - jag och min ipod fick i pildammarna, stadium, annelund(eller vad det nu heter) mobilia, sofielund och möllevången under 2h.
Gjorde detsamma igår. så skönt att gå och så bra!

Var hemma en kortis sen så träffade jag Dag som åker tillbaks till Polen imorgon.
Vi köpte lite latte, vatten och slog oss ner i folkets park och chillade och snackade om allt möjligt, mest brudar, killar, sex och bisarra saker.

image36

image37

image38

Tyvärr åker Dag tillbaks imorgon, vilket är väldigt synd. Men han återvänder tillbaks till Malmö i sommar. Då får det bli en del fika, fest och dumheter.

jag & Roger ska snart iväg till Maggi & Joppe och grilla. Vi lär bli sena då roger vaknade för 30minuter sedan och vi skall vara hos dem om 10min. argh hatar att komma försent, men det är standard när roger ska med. HAHAH


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0