tristess

Oj oj oj.
Jag är jätteuttråkad och funderar på att gå och sova men dessvärre råkade jag synda och drack en liten kopp kaffe för 1h sedan.
Jag dricker ju jättesällan kaffe numera. Förr var det 2-4koppar kaffe i genomsnitt, och numera är det 2koppar i veckan. Ganska så strongt jobbat av mig.

Har loosat mer i kilo. 1kg på 1vecka. vet inte riktigt hur jag lyckats med tanke på att jag ätit jättedåligt senaste veckan. Mycket take away om vi säger så.

Annars - mycket råttor just nu. Addan fick somna in i måndags. I fredags kom mina kids hit. Dopper och Amalthea.
1 black eyed himilayan ut och 1 himilayan ut. Jättefina, jättebusiga och söta.

image60
hos jaqueline förra veckan. hennes kamera är att dö för. MF

peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0