6 saker ni kanske inte visste.

Jag har blivit "tagen" av både Pernilla & Anna  nu. Och det är dags för mig att avslöja 6saker om mig själv.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.Här kommer min lista:

1. Jag har väldigt svårt för andras och även min egen disktrasa. Det är så otroligt äckligt att jag hellre dricker råttkiss om jag måste (OK inte min egen).

2. Jag har även väldigt svårt för när andra dricker ur mitt glas, speciellt mina egna syskon. Vissa människor är det OK med, men andra - nejtack.

3. Jag är en extrem kontrollmänniska och kokar inombords om saker går fel, eller det blir typ "vi tar det som det kommer". Jag MÅSTE veta saker i god tid för att ha harmoni inombords.

4.  Jag fullkomigt hatar när folk lånar mina datorer utan att fråga. I söndags då jag kom hem upptäckte jag att min gamla laptop hade använts - SAMT att det städats bort ett klistermärke som det står vilken modell min compaq är i, det har jag valt att ha kvar - och nu hittade jag det löst på vardagsrumsbordet och skrek högt i min ensamhet "GE FAN I MINA DATORER FÖRFAN". Fan det är som att låna mina underkläder.. . haha (jag är så känslig men jag har personliga saker i mina datorer och oroar mig över att andra ska läsa och se på bilder osv).

5. Jag tycker illrar är jätteäckliga. Är rädd för dem. Drömt massvis med mardrömmar om illrar när jag var liten och det har satt sina spår. isch.

6. Jag är orolig för att vissa gamla vänner inte skall känna igen en när man ser dem på stan osv så jag brukar ignorera dem och låtsas som jag inte ser - det är ju lide pisamt om man hälsar och de inte känner igen en. Varför jag gör så - är troligen för att jag förr var expert på att ändra min look drastiskt.. men jag borde bättra mig, det kan ju kännas ignorant.

jag utmanar: Maggi, Rebie, Kicki, Linda L, Dennis, Jaqueline.


image14

(FOTO: Kicki.)
På bild jag & anna en tidig lördagsmorgon i väntan på pendeln till Kallhäll.


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag HAR svarat, men kanske kan knåpa ihop en till lista på kanske... =)

Fast det jag egentligen tänkte säga var att tricket för att få ha sin dator ifred är att ha ett gästkonto som inte kommer åt nån av de mappar där man har sina privata saker, och lösenordsskydda sitt eget konto. Det gör jag trots att jag bor själv och ingen lånar min dator. *paranoid* Då kan folk låna på bäst de vill, ändra inställningar och surfa utan att deras adresser dyker upp i MIN browser. Massa bra.
Bortpillade klistermärken har jag ingen lösning på, jag hör till sorten som pillar bort dem. Men jag brukar hålla mig från att pilla bort andras klistermärken...

2007-03-13 @ 11:20:46
URL: http://kicki.kanske.net
Postat av: anna

Kicki - Jag tänkte på just det med gästlösen i helgen då du hade det - vad sart det är, egentligen och hur enkelt som helst. DET ska jag fixa!

2007-03-13 @ 14:31:27
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: Petrah

du ÄR smart kicki, det skall jag också ordna :)
smarta tjejor

2007-03-13 @ 20:03:36
Postat av: Linda

Men Petra! Illrar är skithärliga djur, har du drömt mardrömmar om illrar :D söt då!

2007-03-25 @ 12:01:01
Postat av: Storr8n

Hehe! Att folk inte känner igen en? Ja, känner man mig kan man råka ut för sånt. Jag är totalt värdelös på att komma ihåg ansikten.

2007-03-29 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0