808an och jag

Insnöad på electro just nu. helst ska det vara bad bass mutherfåkker och grejor.
Kodji -  Srew my eyes måste vara den fetaste låten hitills. Aux 88 går också hem.

Annars så har jag fått tillbaks min skattesedel och blir ritch bitch då jag får nästan 8000:- tillbaks haw haw
Blir nån weekend. kanske Gucci solbrillor också - vi får la se.


Har gått ner sådär 7-8kilo!!! helt galet roligt, ska ner 5kilo till sen är jag nöjd och belåten.  Sen ska jag seriöst skaffa en helspegel, för en sådan har jag inte och har lite snedvriden uppfattning om mig själv. Senast jag såg mig i halvspegel ens var i sthlm hos Kicki och tänkte "fan jag är het och shit vilka snygga boobs man har". . ;D

Problemet är att jag är bitter över att mina byxor inte sitter rätt mer nu, kanske så måste jag köpa nya, bleh det var inte längesedan jag köpte nya jeans och de sitter illa redan.

Jobbar imorgon så jag kommer därmed inte göra något ikväll, har inte tänkt göra ett skit denna helgen.
Nästa jobbar jag också, men jag tror det blir en tripp till Landskrona på lördagen efter jobb.

image29





Kommentarer
Postat av: Cindy

Grattis till viktnedgången. Sånt känns bra!

2007-04-01 @ 18:03:40
URL: http://folkochprylar.blogg.se/
Postat av: Hannah

under hur lång tid har du lyckats gå ner så mycket? och hur? jag är avundsjuk!

2007-04-01 @ 23:30:17
URL: http://fizen.blogg.se
Postat av: Petrah

Hannah: jag vet inte under hur lång tid, men troligen har de flesta kilona försvunnit på de 4senaste veckorna. Jag äter enbart chips på helger, denna helgen åt jag inga alls! (jag är tyvärr junkie på sånt och ersätter med mat :( )

2007-04-02 @ 12:29:36
Postat av: Hannah

duktigt!

2007-04-04 @ 19:01:58
URL: http://fizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0