En sjukis..

Mår verkligen skit. Började med halsont i söndags och sen i förrgår bröt förkylningen ifrån helvetet loss.
Idag är jag körd i magen, vilket känns aningen skumt eftersom jag åt 1sallad igår, lika mycket i förrgår=knappt något.

Ska iväg och jobba trots omständigheterna.
Jag har inte råd att vara hemma, och har alldeles för hög arbetsdisciplin. På 2½år har jag varit hemma 2dagar som sjukanmäld.. det är fan INGET.
Jag fixar det, är mest nojjig över att näsan skall börja rinna mitt när man har en kund, eller om man råkar nysa på kunden :-D

image17
[naked mole rats  - visst liknar de kukar? ;D]

Nästa helg är det bestämt att jag och Melisza går på DICOBOX  http://www.monoton.se/diskobox/
det var längesedan vi festade ihop och det är ALLTID lika roligt att fest med Meduza. Häng på vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen i sjukgänget! Jag och Alva har varit förkylda... Herreguu, är det en vecka? Jag trodde att jag var på bättringsvägen, men idag har jag absolut ingen röst *katastrof* Jag går här och piper och rasslar fram kryptiska halva meddelanden till mitt barn som asgarvar för att jag låter så skoj... *bah*

2007-03-15 @ 09:49:34
Postat av: Anonym

Pernilla skrev kommentaren ovan... *sucka*

2007-03-15 @ 09:49:59
Postat av: melissa

disko!!!!!!!!!! som jag längtar =P

2007-03-16 @ 23:08:18
Postat av: Nina

Vilka otäcka små råttor, är det råttor? Vad är det för fel på dem?

2007-03-17 @ 09:50:09
URL: http://http://heccan.blogspot.com/
Postat av: Petrah

Nina: hahaha de ÄR alltså så. den rasen..
så fel är det inte på dem. även om de inte riktigt är så satans snygga :D

2007-03-17 @ 10:24:05
Postat av: Rebie

Läskiga kukar!

2007-03-18 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0