Fredagen

Kom tillbaks ifrån Sthlm för någon timme sedan.
Har haft en fantastisk helg. Tack till alla som jag träffade, så otroligt trevligt.
Jag delar upp detta på 2dagar. så det slipper bli ett stort mastodontinlägg.

På fredagen hade vi r8-träff på Café Pierrot vid skanstull, där vi även bodde hos Kicki. Det kom en hel del folk, sådana man träffat innan, även nya. Vi satt där några timmar, jag trackade Paula en massa, men hon verkade inte ha något emot det. En sån härlig brud med massor av karisma - me likey!
Frida och jag hade samma sorts jeans, det tyder på att bruden har bra smak, men det visste jag redan, ivarjefall när det kommer till r8or.

image10
(en del av de som var på r8träffen, jag bad frida posera med fultecknet, tro inte hon är seriös).
image11
(paula & Kicki. var bara tvungen, med tanke på att paula la in en bild på mig när jag gjorde detsamma, finns på rackarns). ;D

Vi däckade tidigt på kvällen, ack så trötta vi var.
Men vi hade en tung lördag framför oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0