Fylla, electro och bakfylla

Igår hade jag förfest här hemma. Meduza, Camilla, Arivd, Jaqueline, Anna & Malin var här.
Sen begav vissa av oss till DISCOBOX som denna gången var på mariskan (folkets park) där det spelades electro, italodisco och roligt oldschool. http://www.monoton.se/diskobox/
Träffade massor med gamla vänner och bekanta igår, så jäkla roligt. Fick 2stycken asiater efter mig nästan hela kvällen som trånade efter mig lite för mycket HAHA. de var INTE heta.

image27
image28

Drack nog lite för mycket och däckade vid 4. Gick upp vid 9. Gick ut med melisza som sov över här, men vi kom inte speciellt långt innan jag insåg att jag måste spy, så hon fick stå i kön till bankomaten vid bergsgatan och jag sprang hem och spydde, yum!

Tillslut efter många timmar så fixade jag att gå ut och vi drog in på tabu och kollade feta kukar och lite allt möjligt sen drog vi till Triangelbingo och spelade några brickor - jag vann 20:- men satsade alltsom 35:- (Melisza jobbar på bingo i Landskrona och är totalt inne på skiten, men får såklart inte spela i Landskrona).

Sen drog till Kungsbingo där vi körde 2spel - ingen av oss vann där och tyckte lokalen och framförallt högtalarna som de rupar ut nummerna var RIKTIGT värdelöst (distat, hej skaffa bättre ljudanläggning.se).

fyfan, jag har haft riktigt kul. Men så skankig man känner sig idag.

bilder ifrån igår kan ni hitta i min bilddagbok (se länkar, annars adredda).

PUSS HEJ






Kommentarer
Postat av: anna

och denna puma har jag saknat sååååååå i helgen! ;)

2007-03-25 @ 08:38:44
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: melissa

Underbart kul var det!! så bakis har jag inte varit på länge =)
Och du,det var Blåhallen vi spelade på inte Kungsbingo ;).K-Bingo var den hallen där de hade slutat sälja brickor kl16.Men det kan kvitta...
Snart ska jag jobba igen :(...vill helt packa.Fick underbart mycket bra saker av min syster oxå - förutom den stora sängen!! -happy-
see you laterz my friend
Big KISS [i ren mexicansk anda]

2007-03-26 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0