Insomnia

Har sovit riktigt dåligt den senaste veckan, lagt mig tidigt men ändå vridit mig i säker 4h varje kväll.
Det är för varmt ändå om jag har fönstret öppet, det låter för mycket utanför (vi har ett garage sidan om oss, underjorden.. med en fläkt som tjuter).

Jag tror att om man inte har täcket över när man ska sova, då kommer det andar och tar mig, eller snarare att de kommer skicka massvis med negativ energi på mig eller möjligen tar över min kropp.
Det bor monster under min säng dessutom, har det alltid gjort.

image5

Imorgon kommer jag få min nya råtta stjärnfall, som Eira omplacerar. En pink eyed white hona född augusti 2006.
Jag skall även transportera ner ett marsvin till Maggi. Olga behöver en kompis och Hjördis som marsvinet heter i sthlm behöver också en kompis.


I förrgår hörde/såg jag Schweiz bidrag till Eurovision. Dj Bobo tävlar för dem, låten handlar om vampyrer.
Låten sög.
Jag hoppas att vi på lördag får fram rätt låt för Sverige. Med andra ord The Ark. Bara inte hon skolfröknen vinner, då måste jag flytta ifrån sverige. . haha

Jag saknar Linda en massa, fick ett sms av henne igårkväll att hon hade det bra och var i SF, imorgon skulle hon träffa international noise conspiracy, det är ju hennes killes gamla kompisar som han turnerade med förr.
Fan vissa har det bra -undra dock om Dennis Lyxén är lika HET som förr (när jag var ung så lyssnade jag på Refused och andra straight edge band, var tom sXe i 1½år, ivf.. Hade tom en bild på Dennis Lyxén inramad.. *DÖR*)
image6
(bild ifrån gbg, 2år gammal, ifrån en morticianspelning som vi var på där vi mötte upp Linda som eg var sjuk den kvällen men pallrade sig ändå dit för att träffa oss).

Kommentarer
Postat av: anna

Rätt låt kommer att vinna - jag är övertygad! Men det blir nog lite fight mellan Andreas Johnson och The Ark, kanske t o m "åldringarna" Tommy Nilsson och Anna Book är med och slåss...

2007-03-08 @ 09:48:50
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: Rebie

Eh visste inte ens att The Ark var med :P

2007-03-08 @ 17:00:15
Postat av: Linda

jag hade halsfluss den kvallen! men jag gick dit anda, man kan ju inte missa sin bestis liksom.

2007-03-09 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0