Jag vill bli frisk!

Nu börjar detta bli aningens långdraget, men ärligt talat det suger balle att behöva sitta hemma och glo som en satans pensionär.

jag vill ut, bli packad, lyssna på trevlig musik i goda vänner sällskap, äta GOD MAT MAT MAT MAT MAT MAT (fuck just nu äter jag som jag vore någon anorektiker). OK jag har förvisso bestämt mig för att gå ner några kilo, med andra ord börja äta lite bättre och kanske äta lite oftare än 1-2ggr per dag - ni vet äta vid jämna mellanrum, bra tider osv. Nu har jag inget val.. 

image18

Har ivarjefall beställt mig ett par skor:

image21
jag veeet, jag har redan liknande.. men de var så söta att jag inte kunde motstå :D
Var väldigt sugen på ett par röda, men de fanns inte i storlek 36 och sen vet man aldrig hur de är när man väl får hem dem, kan likaväl vara en helt annan röd än den man såg på bilden.

Beställde även en bikini, och 2tröjor. Lika bra lika bra.

Idag har jag lyssnat massvis på Black Lung, Autechre, Aphex Twin, Ah cama - sotz ARGH det var så längesedan!
NOSTALGI!


y0 bitches.

Kommentarer
Postat av: Rebie

Krya på daj gumman. Grymma skor, gotta have them too! *kram*

2007-03-18 @ 09:01:48
Postat av: anna

Sketasnygga skor - skulle passa perfekt i rött tycker jag. Och så är du jättesöt när du är sjuk, sådetså

2007-03-18 @ 12:07:04
URL: http://anna.pirateboy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0