som julafton..

Det är lite utav julafton här hemma just nu.
Ett brev kom med posten..
Allt beror på att jag fått nöjet att läsa igenom min vän Annas examensarbete till djurvårare  om råttors sjukdomar.
Det betyder oerhört mycket för mig och jag är väldigt glad över att jag får detta nöjet, att ha detta förtroende.

Så jag har 20sidor veterinärspråk om råttors sjukdomar att läsa igenom till påsk.
Ni som känner mig vet att råttor och deras sjukdomar är något jag finner väldigt intressant och är nog mitt favoritområde inom just råttor (ok nu menar jag inte att det är roligt att ha sjuka råttor).

Man lär sig aldrig för mycket och jag är väldigt säker på att jag kommer lära mig massvis med nytt genom att få läsa detta och jag hoppas inte jag hittar något som jag tycker är fel (för det är därför jag fått det. höhöhö).

Så julafton på informationsfroten just nu.

Dessutom blev jag frisk igår. HURRA! och jag måste passa på att säga att jag suttit och skrattat  och njutit av era kommentarer på killarna.  UNDERBART!

image26
här vill jag bo!


Kommentarer
Postat av: Rebie

Du är underbar likaså din blogg. Jag är beroende av att kolla din blogg och blir besviken när det inte är uppdaterat. Härligt att du är frisk igen! Du om någon kan det här med råttor, så jag förstår att du fått förtroendet. Hi hi, jag skrattar också åt killbloggen. Vettu, Joel Madden kommer till KB snart *asg*

Tack för att Du är Du, you always make Me rise when I´m falling down. Puss!

2007-03-20 @ 15:41:31
Postat av: Cindy

Kanon! Då vet man vem man kan fråga om råd sen då :-)

2007-03-20 @ 19:22:23
URL: http://folkochprylar.blogg.se/
Postat av: Petrah

Cindy:
yes. eller andra anna som var med på mötet, det är nämligen hennes examensarbete och hon kommer tillbaks till skåne och jobbar :-D

2007-03-21 @ 07:26:04
Postat av: Pernilla

I en liknande skog är jag uppvuxen... :)

2007-03-21 @ 17:54:30
URL: http://clifford.blogg.se
Postat av: Den där Embla

Hur svarar man i bloggen, GR!!! Fattar inte riktigt, men det är säkert jätteenkelt...
Tack för all din uppmuntran! Och jag vill också bo i en sådan skog. Eller ha en sådan, i af!

2007-03-22 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0