Stockholm

Åker vid lunch till sthlm ihop med Anna Ö.
sen möter vi upp världens bästa Kicki, som kommer ha världens finaste PEW råtta åt mig  med sig.

På kvällen ska vi ha råttträff på Café Pierrot, hoppas det kommer många, men framförallt Pernilla också.

Imorgon har Svenska råttsällskapet årsmöte, det är just därför vi skall upp. För att detta är den viktigaste grejen på hela året, där alla kan vara med och påverka.
Jag har 1styck motion som skall behandlas, egentligen var det 2. . hoppas givetvis på bifall.
Och jag vill gärna sitta kvar i valberedningen detta året också, det var givande och jag kände att jag var likaså.

Har köpt ett starterkit ifrån Bioline av Lena B, det skall jag få idag. Ska bli intressant och prova och se om det är något att ha, vilket jag iofs tror att det lär vara, då det är ett väldigt bra märke - öh tom dyrare än mina Helena Rubensteingrejor. Ivarjefall Bioline skall ha mer verksamma ämnen än alla andra sådana cremer som man kan köpa i parfymerier. Detta säljs ju enbart hos hudterapeuter så.

image9
en gång för 129587år sedan påväg upp till STHLM Lida & jagl,året var nog 2002?
aja det var ivf den vilda synthbussfärden ifrån GBG *nostalgi*


Kommentarer
Postat av: Maggi

Ha det nu så kul hun och passa på att verkligen njuuuuta av att slippa Malmö för ett tag. Det är alltid nyttigt och skönt att komma hemifrån. *kramis*

;-D

2007-03-09 @ 09:33:23
Postat av: Rebie

Ha det fint i sthlm kompis! Jag hoppas ni har lika strålande väder där uppe som det är i Landskrona idag man får verkligen vårkänslor som spritter i hela kroppen.

2007-03-10 @ 12:52:54
Postat av: Cindy

Shit vilka ögonbryn!! 8-O

2007-03-18 @ 20:19:29
URL: http://folkochprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0