En överdos av frågor - med svar.

PERSONLIGT:
Vad heter du: Petra(h)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Tobias
Vart bor du: Malmö.
Hur lång är du: 160cm
Ögonfärg: mörkbruna
Hårfärg: mörk/mellanbrunt

BRUKAR DU:
Snoka i andras badrumsskåp: nej faktiskt inte.
Peta dig i näsan: det händer.
Titta på dig själv i spegeln: javisst, men har ingen helkroppspegel hemma.
Gnälla: Ibland. typ för ofta.
Skrika: Nej, det händer jättesällan.
Sova: oh yes. sova är så skönt.
Ha ångest: nej, det är sällan. Lite i-landsångest.
Skada dig själv med flit: nej inte direkt.
Ta mediciner du inte borde ta: nej.
Vilja dö: Ibland, men det är I-landsdöd. *DÖR*
Drömma mardrömmar: sällan
Drömma sexdrömmar: *hostar* alltför ofta.
Ta droger: nej.
Försöka vara annorlunda: nej, man är sig själv.
Klä dig i svart: ya man.
Gå till kyrkan: aldrig.
Gå i skolan: nej nej.
Röka: ya man, jag röker som fan.
Ha sex: sällan.
Ljuga: Nej inte direkt.
Hata folk: mja, mja ja.
Lita på folk: beror på vem... är knappast godtrogen.

VEM:
Saknar du: Min farmor
Vill du döda: ingen just nu. Bush är dock på min shitlist.
Rörde dig sist: Roland.
Vill du slå: många.
Kysste dig sist: Roland.
Vill du kittla: Linda.
Kramade du sist: Roland.
Vill du prata med: Pappa.
Skrek du på sist: säkert Roland.
Vill du vara som: coutney love. hon är riot - eller inte.
Sårade dig sist: Vet tyvärr inte. minns inte. förtränger.
Vill du bli galet full med: Meduza. hon är pardy pardy!
Gjorde dig riktigt glad senast: Linda.
Fick du sms från senast: min chef.
Ringde dig senast: En kund som ska få blommor imorgon.
Är vackrast på jorden: äsch shit, vet inte.

HAR DU:
För många vänner: allt är relativt. Kan man få för många? nära vänner har jag lagom med. viktigast.
Förföljelsemani: nej inte själv, men är nojjig när folk stalkar en.
Tvångstankar: absolut., men inget allvarligt.
Någon annan psykisk sjukdom: nej inte mer.
Någon fysisk sjukdom: inte vad jag vet.
Någon skada: skadad mage?
Färgat håret: förra veckan senast.
Brutit några ben: nej
Några piercings: nej
Egen dator: javisst. fan VEM klarar sig med att inte ha en egen?
Bra självförtroende: ibland.
Kysst någon: ja
Haft sex: ska vi knulla?
Köpt kondomer: ja ja ja
Tagit nakenbilder: inte på nån, men det finns på mig. HAHA NUDE PICS i tonåren.
Sagt ?jag älskar dig? till någon idag: nej.
Bjudit ut någon: ja absolut. ska vi hångla?
Varit kär: javisst.
Dumpat någon: Ja flera gånger, jag är en heartbreaker.
Stulit någonting: nej inte sedan ungdomen.
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: nej. jag rymde aldrig.
Tuttat eld på något: nej. har respekt för eld.
Gjort någonting olagligt: javisst.

HUR:
Går du: som man bör. korta steg jag är kort.
Svarar du i telefonen: Hej det är Petrah. eller på jobb S******** Blommor det är Petrah
Fördriver du tiden: internet, musik, promenader och råttorna.
Mycket pengar har du:  överlever, men kunde varit mer.
Tjänar du pengar: ja.
Ofta bäddar du sängen: sällan.
Ofta diskar du: sällan
Ofta städar du: sällan
Många stör du dig på: för många, vissa irriterar mig oerhört.

TROR DU:
Att du kommer bli något: javisst. men vad?
På gud: nej.
På rymdvarelser: mja kanske
Att folk tycker om dig: jag tror det. de säger så.
På liv efter detta: det tror jag på absolut.
Att fiskar kan tänka: nej. eller jag hoppas.
Att du kommer leva länge: dunno. målet var till 27, snart är det dags. höhö eller INTE.

VÄLJ:
Katt eller hund: KATT!
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: vatten
Sex eller kyssar: sex
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik.
Bok eller film: bok
Leva eller dö: leva

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: a-linjejacka mörkgrön.
Vad använder du just nu för skor: varierar. mkt ballerina.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: mer jeans, de flesta är för stora nu.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: beror på. denna: säkert 1700:-
Vad har du för jeansstorlek: 28-29
Vad har du för skostorlek: 35-37
Vad har du för tröjstorlek: 40

SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: Roland.
du gick på bio med: Maggi.
du gick på stan med: Linda, Embla, Oskar.
du kramade: Roland.
du pussade: Roland
du hade sex med: Roland
som såg dig gråta: Roland
skällde på dig: Lii. min syrra.

HAR DU NÅGONSIN..
sagt ?jag älskar dig? och menat det: absolut.
bråkat med ditt husdjur: heheh ja förfan.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: händer sällan men ja.

STUFF:
Är du ensam nu: nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: no yellow lines med mount sims.
Vill du gifta dig: vet ärligt talat inte. tror inte det.  
Vill du ha barn: vet faktiskt inte, absolut inte nu ivarjefall

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej.
Vad är du mest rädd för: att bli jättesjuk eller att min mamma dör snart.
Vilka kläder sover du i: sover oftast i trosor, men annars pyamasbralls och linne.
Vart vill du gifta dig: viva las vegas baby. haha
Vem hatar du verkligen: en petra och en mytoman, och en dvärg.
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: ja
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på hur jag känner mig.
Är du ett hälsofreak: nej inte riktigt. men jag är ganska så duktig numera *host*
Har du någon tatuering:  2.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
haft sex: nej
gråtit: nej
köpt någonting: typ mat, frimärken. intressant?
varit sjuk: lite
sjungit: säkert.
velat säga till några att du älskar dem: nej.
träffat någon ny: nya kunder hela tiden. privat: nej
saknat någon: ja :(
kramat någon: ja
kysst någon: ja

VILKEN..
tidning läser du: Hänt Bild, Husråttan, fredag, Elle.
buss åker du oftast: 3an
frisyr har du nu: klippte lugg IGÅR. annars långt, etapper.
dag fyller du år: 18november.

SENASTE..
film du såg: oh god minns inte. ser så många.
sak du stal: var längesedan.. jättelängesedan.
mat du åt: varm mat; quorngryta med kokt ris. kall: en baguette.
gången du åt en 7-eleven korv: tror inte jag ätit korv där.


Kommentarer
Postat av: anna

kuligt - tack

2007-05-18 @ 21:33:17
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: melissa

SUPA SUPA SUPA>!!!! puss till fina petti ;D

2007-05-24 @ 01:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0