gabbahtime

Imorgon blir det äntligen Göteborg.
Ska bli skönt att komma ut i ens gamla kvarter igen, eller nästan, det blir kortedala, ett stenkast ifrån Bergsjön där jag bodde förr under mina sämsta år.

Blir fika med folk vid lunchtid. jag åker redan 06 ifrån Malmö, ren terror men jag ska fixa upp en bra playlist på min ipod så jag överlever morgonen.

På kvällen är det eurovision. därefter beger vi oss till Shocksx2 festen i Mölndal

image43

Kommer bli sjukt kul tror jag, dock så tänkte jag inte bli packad, dels för jag troligen har magsår och även för att det är sinnesjukt krävande att dansa till musik som ligger på 180bpm i många timmar.


Kommentarer
Postat av: melissa

se till att ga upp the gabberfloor that night petrah! *Vet dem inte vem du är!!!!* you are the queen of distortion,and thats the truth ;)

PUSS

2007-05-11 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0