hows about a big cup of shut the fuck up?

Inte druckit kaffe sedan i söndags. är ett monster just nu.
anledningen? - jag har big issues med min mage. kört sönder den totalt med kaffe, cigg, stark mat, tale away mat samt att dödstöten nog blev duktigt illa med att inte äta regelbundet (seriöst vem äter 5ggr om dagen?).

Helgen var riktigt bra. Helt fantastiskt att träffa Linda igen. Jag saknar henne hela tiden. Tråkigt att hon bor i USA men fint hon är i Göteborg hela sommaren. Hade varit finare om hon bodde närmre nu också, så man kunde gå hem till henne och dricka KAFFE och röka CIGARETTER äta KANELGIFFLAR och bara vara så som man är med sina bästa vänner.

image44
(jag och linda i helgen)

Shocks x2 var riktigt grymt. Bästa festen hitills i år. Mycket dans, hög bpm, mycket bas.
Dessvärre så drack jag aldrig utan gick på losec, loperamid, andra läkemedel. Men jag hade väldigt trevligt ändå.
Stefan Alt (Ant Zen) var det bästa på kvällen även om allt höll hög klass.

image45

Annars så har gammal kärlek inte rostat och jag är jätteinsnöad på Gridlok (nej inte Gridlock), skön drum n' bass, mörk sådan. inget gulligull-lull.

Ledig imorgon och skall träffa Maggi och Darwin i magen. Skall bli roligt och jättemysigt.


peace out

Kommentarer
Postat av: Storr8n

Men stackare!

2007-05-17 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0