Kramp i benen

Shalom.
Sitter inne nu och lyssnar på Gridlok och har kramp i benen. Var ute på en nästan 3h promenad innan.
Roger är i Köpenhamn med Tjendis, jag hoppas de shoppar nu också.

Igår var jag på noisespelning nere på panora.
image41
Det var OK men alldeles för korta gig. 10-20min spelningar är inte min grej. Borde varit ivarjefall minst 30minuter var. Men jag ska inte klaga. jag hade trevligt. Lite pedaler sitter aldrig, sk väggnoise. öhehöh
Kom hem redan vid 23, däckade ganska så snabbt.

Träffade ju givetvis Hannes också. Det var år sedan jag såg honom men han är som vanligt. Same ol' same ol'.

image42
Som vanligt ville han hångla och kom med andra förslag. haha  Killar jag säger då det.

Tog bort räkan i torsdags. Känns lite tomt utan henne här hemma. Men det var dags, man får acceptera och försöka gå vidare. Jag lär ju aldrig glömma min lilla prinsessa.


Kommentarer
Postat av: anna

Hångel är mysigt! :D

2007-05-05 @ 18:46:08
URL: http://anna.pirateboy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0