RIP Råtz Rowena Ravenclaw.

Då var gammeltanten Rowena borta.
Igår 10.30 somnade hon in på erikslust veterinärklinik. Jag var inte med då jag jobbade, så Roland fick åka ensam.
hon blev 2år, 4månader och var en fin mysig råtta som aldrig gjort någon något ont.

image46
(Rowena till vänster).

Annars så var jag på Carib Creol igår med Stina och Simon, det var fett med nice musik och oldschool. Trevligt sällskap är aldrig fel iheller.

Jag och Stina bestämde oss för att vi ska börja göra musik ihop. oldschool electro/beats - tungt och hårt. Sen ska Stina få mig att börja vända plattor och grejor också. HAHAHA kommer gå åt helvete!
808an lär användas flitigt här hemma om vi säger så.

image47

Ska iväg och jobba strax, börjar om 1h men tyvärr så fick jag då punktering på min cykel i torsdag och måste gå till jobb, men det funkar alltid med musik i lurarna .

Imorgon åker jag till Landskrona och är inte där förrens 17, då blir det familjemiddag (mors dag imorgon mina vänner).  Sen träffa Meduza och jag ska höra med Rebie om hon har tid på kvällen också. wooho!


Peace mina vänner. vi ses.

/Petti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0