fredagen den 30november

då var det snart december.
Tiden går så oherhört fort, tänk att snart är vi inne i 2008. galet.

Låt oss se...
Jag är singel igen, tråkigt nog, men shit happens och vi är vänner. Jag har mått bättre men jag mår trots omständigheterna skapligt bra nu. Förra veckan var ett rent helvete, ingen aptit, dålig sömn, tårar och ångest. Men nu äter jag (dock så äter jag ju inte normalt), jag sover och lever ett anständigt liv.

Jag köpte mig en grön ipod nano 8GB i måndags, tröstshopping kallas det. Men det hjälper.

Jag har visst blivit av med 20cm hår, var och klippte mig. Det var en befrielse att bli av med gammalt färgat hår.

Nu sitter jag här och dricker en La Trappe (dubbel) traptist öl, lyssnar på dubstep och äter anton berg plum in madiera marzipan - hahaha UNDERBARA FREDAG.

denna bilden gjorde min dag:
image80
(ifrån http://konsumbloggen.com/ )

Peace out
/Pet




Kommentarer
Postat av: anna

singel my friend? nu är det dags för uppdatering minsann - hörs vi på msn ngn kväll? *kram*

2007-12-04 @ 11:13:20
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: Maggi

Dags att uppdatera hun..? *blink blink*

2007-12-30 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0