Sömn

Min stora hobby nu när jag flyttat tillbaks till mitt gamla rum är att sova

Sömn i kombination med drömmar, tankar gör mig gott.

Jag är extremt uttråkad av Landskrona redan. Samtidigt som jag törstar att ta en nattpromenad ut till havet och andas och utveckla mina andliga ting igen, så saknar jag Malmö. Det kvittar om jag jobbar där för det är inte riktigt detsamma som att cykla hem till lägenheten, hänga, spontanhänga med vänner där.


Åtminstonde så är jag inte lika stressad. Det är väl fördelen.

HEJ

Kommentarer
Postat av: Storr8n

Hade jag varit på smådjursutställningen i Landskrona nu i helgen hade jag kommit och knackat på dörren...

2007-10-07 @ 12:50:59
Postat av: Petrah

storr8n: åh vad det sådan här i helgen, och jag som missade!

2007-10-07 @ 20:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0