thugged out bitch

Jag mår väl.

Har haft en lugn helg utan att åka någonstanns utan stannade i Landskrona, vilket var skönt.
Träffade Melissa här hemma i fredags, lördagen var jag på museet, fikade, shoppade och såg ratatouillie på bio, drack the, kollade God Channel med Rebie. MYCKET FINT!

Tycker inte det är alltför jäkligt här, trots att det inte är lika mycket action som jag är van vid. Jag gillar att ha en del alternativ att välja emellan även om jag stannar hemma, här är alternativen så få. Det är inte direkt så att jag vill gå ut och klubba på Tages  AHAHAHA på svensson-disko.

Åker till Schweiz nu på fredag, hälsar på Graeme. Längtar massvis och hoppas att tiden inte går alltför snabbt eftersom jag bara stannar tills måndagkväll. Sen blir det full rulle på jobb med allhellgonna, fars dag och så vidare.

image76
(jag har plommon på brösten, hos stina på hennes födelsedagsfest, eller innan alla kommer)
hoho

image77
(vi tror vi är med i en rocky-film men i själva verket är vi på dnb klubben big bad bass och breakar loss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0