Flyttar till Landskrona

På söndag flyttar jag.
Har nästan packat klart allt nu, enbart nödvändiga saker kvar såsom laptop, mapp med viktiga papper, bankdosa, kamera, dvd spelare några få skivor, täcke samt kläder för dessa få dagar.

Bredband är beställt, min pappa får ha det och behålla min gamla laptop då telia tar ut hutlösa priser för startavgifter osv när man inte binder - så det blir bundet.
Dock tar det minst 9dagar innan de kommer att börja funka  MEN jag införskaffade mig även mobilt bredband idag och förhoppningsvis så bör det funka redan nu. Dock kommer det gå så sakta så det är bara ett andrahandsalternativ.

Dricker en stout och njuter av fredagen, av att vara ensam.
Är lite ledsen över att jag skall flytta ifrån Malmö och lägenheten. Jag är inte menad att bo i Landskrona, det kväver mig verkligen men jag får försöka se positivt på det, det är inte så att jag tänkt bosätta mig där permanent utan tills jag hittat något nytt här i Malmö eller vart det nu bär av. Jag kommer ju trots allt bevista mig i Malmö minst 4dagar i veckan - bättre än inget.

Jag mår bättre nu, en speciell människa gör att allt känns så mycket lättare. Dock; detta avstånd - it kills me.




Kommentarer
Postat av: anna

stor kram ända till landskrona!

2007-10-01 @ 13:37:56
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: Rebie från Landets Krona

Välkommen till ghettot!

2007-10-21 @ 01:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0