massivt

Mycket har hänt men sällan minns man allt.

Det kan jag kan komma på som hänt nu i april månad är att vi åkte till Köpenhamn och såg Kromestar & Skream på Stengade. Det var galet bra och Kromstar är min hjälte även om han inte är så bra på att mixa som skream.
image99
Kromestar
image100
Skream
image102
Heikki
image103
Isti & Jag är dubstep united.

En mycket fin kväll minsann.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har ny kamera nu också.
En Nikon coopix P5100, och jag är mycket nöjd. Plötsligt blev det mer kul att ta bilder.

I helgen var jag och Henrik och kollade på en 2rok på värnhemstorget. 3minuter ifrån mitt jobb. Vi ska bli sambos!
Inom en vecka bör vi få besked på om vi får den eller inte, så håll tummarna. Jag ser verkligen framemot att bli sambo med Henke, han och jag passar så bra ihop och det är inga problem nu när vi nästintill bor i hans lilla rum i lägenheten han delar med sin polare. Jag är då sällan i Landskrona numera.

Men nu så är jag här och jag bleker mina vita skosnören till mina rosa nike, och jag har nyss tvättat mina gula skosnören till mina grå/rosa/orange-nike. Snart skall råttburen städas och sen blir det till att umgås med föräldrarna för att tillslut somna.

image104
Våren är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0