augusti

Jag är grymt dålig på att uppdatera min blogg. Kanske för att jag nästan dagligen skriver dagbok på helgon, vem vet?

Lägenheten blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag trivs väl, vi trivs båda i den.
Jag har omplcerat honråttorna till storr8n och de trivs väl där. Hanarna lever loppan om nätterna och kissar överallt i buren men det är en stabil grupp med hanar, så jag skall inte klaga.

Är ledig idag, det är ju måndag. Gick upp 07 och tvättade 3maskiner tvätt nere i tvättstugan. Ner på coop och handlade frukost, roffade åt mig en city och en metro som jag läste till frukosten. Nu är jag sinnesjukt rastlös och undrar vad jag skall hitta på idag. Henke är hemma ifrån jobb då han börjat med tabletter som gör att han är ut balans några veckor framöver. Det är inte enkelt alls, men han kämpar och jag försöker göra mitt bästa. Jag önskar att livet vore enklare än vad det är, framförallt för hans skull. Jag avundas honom inte.


Kommentarer
Postat av: Storr8n

Jag tror nog att tjejerna trivs. Stjärnfall har sin favoritkorg och ibland kommer någon av tonåringarna och ligger där med henne. Tonåringarna sover annars tillsammans i en hängmatta.

2008-08-24 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0