hit the lights

Min första klubbfria helg sedan i början av december avverkades i helgen.
Jag och henke tog det lungt och käkade onyttigt, kollade film och mös med hans r8bebisar Skream & Benga.
Detta var vad jag behövde för att komma i balans igen. Visst, jag älskar att gå ut men man uppskattar mer att gå ut när det inte sker varje helg.

Det är märkligt men det känns som vi känt varandra jättelänge. Det är absolut inga problem med att snacka eller känna sig obekväm när vi träffas. Allt känns så naturligt och jag har inte känt såhär på flera år. Jag är så jäkla kär.

Det blir inget Göteborg för min del denna helgen, jag har helt enkelt inte råd. Däremot så ska jag & Stina till inkonst på lördag och se DJ FUNK. fyfan vad fett det skall bli med ghetto, jag ser framemot att se hur killen skall dj'a. För ghettotech/house är fanimej teknik och inte alls som techno. Jag är lite picky med sånt, hur det utförs.

förra helgen var vi i Köpenhamn och gick på dnb zone på culturebox.
här är några bilder:

image86
stina och jag

image87
vitus, isti och jeppe som alla 3 är dj's på dnbzone image88
christian aka CRS som också är dj där

image92
söt-Henke räknar danska mynt

image93
killen jag glömt namnet på, johan, stina, peter (gustav) och dansk tjej

image94
sötaste elli som är norska men bor i danmark

image95
Victor och Henke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0