nostalgi

Jag har ett Hecate moment just nu. Den hårdaste bruden ever hoppar in i mitt lilla hjärta igen och tar över det.
Hur har jag lyckats försumma hennes musik?  - Högst troligt för det sista jag hörde ifrån henne förra året var lite för mycket deathmetal-runkeri vs breakcore.. inte riktigt min cup of tea.
Ladda ner: http://c8.com/c8/mp3/praxis/Praxis35-Zhark%20LP1_Hecate_Agrippa.mp3
image84

Annars så har jag humörsvängningar, mellanblödningar, huvudvärk 2veckan i rad, acne etc nu. Mina p-piller Cerazette är det värsta som har hänt mig på länge. Men på måndag ska jag till barnmorskan och försöka få p-spruta igen. Jag är nog inte världens bästa flickvän att umgås med nu. Tur vissa har överseende med detta.

Imorgon bär det över till Köpehamn, ed rush spelar på dnb zone och jag behöver väl inte säga hur mycket jag ser framemot detta? framförallt att få träffa de danska vännerna, framförallt Isti.

image85


Vi hörs kära vänner. Det är lite tomt på kommentalfronten, men det gör inget för jag vet många av er läser :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Cerazette är rena döden!! Vilken vänlig _idiot_ har gett dig dem? *morr*

2008-02-08 @ 09:57:35
Postat av: Sam

fräsch blogg. mycket bra musik. lär återvända hit!

2008-02-11 @ 05:18:24
URL: http://ojring.blogspot.se
Postat av: Sam

oops! skrev fel adress. :-)

2008-02-11 @ 05:20:45
URL: http://ojring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0