glad och trött

Jag har träffat en kille. Han är helt underbar, söt, snygg smart, rolig och bra på alla sätt och vis.

Meningen var ju knappast att jag hade tänkt att jag skulle börja 2008 med ett nytt förhållande utan mest vara bitter och singel ett bra tag framöver - men "shit" happens .

Det är dock komiskt då han är 7(!) år yngre än mig. Jag var lite skeptisk först men efter samtal med b la  min mamma  som sa att pappa faktiskt är 5år yngre än henne så kändes saker enklare och mer OK. Sen så är han inte mentalt 19år, tack och lov ;)

Så jag mår väl, är kär har en man som avgudar mig. Vi har mycket gemensamt och tiden går så oerhört snabbt när vi ses (vilket vi har gjort ganska så mycket nu under några veckors tid). Jag saknar honom redan.

image83

Helgens händelser är få: fish n' chips @ retro på lördag & eventuellt åka till Staffanstorp och hälsa på världens bästa Anna på söndag. Givetvis hänga med min käresta och hoppas på att Stina också kan leka i helgen.

peace oooout

Kommentarer
Postat av: Nina

Du har hoppat på hollywoodtrenden och blivit en cougar
;D

2008-01-25 @ 15:53:49
URL: http://heccan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0