nytt år - nya krig att vinna

Jag vill börja med att säga att jag mår väl.
Förra året kan jag egentligen inte riktigt klaga på. Mycket hände bra som dåliga saker men i överlag så kom det något bra utav allt dåligt. Jag har gått vidare nu.

Har nostalgikväll här hemma med massa synth. Jag får gåshud och tänker tillbaks på den gamla goda tiden då man var synthare och trodde man var hårdast i kommunen. Westcoast syntharna - HAHAHAHAHA. oh god.Men seriöst så är synthmusik jäkligt bra, jag är en sucker för feta basgångar i alla genres men just synthen ligger mig alltid varmt om hjärtat.

kvällens mest spelade låtar är:
Das Ich - kain und abel.
Frontline Assembly - Provision
Leather Strip - nosecandy
Mesh - self healing lie
(jag vet jag är en nörd)
DAF - Alle gegen alle
Nitzer ebb & die krupps - the machineries of joy
and so on... haha

Varit i Malmö hela helgen. . mkt fint. jag är så trött, så lite sömn så mkt löve och så mkt film. Tiden går snabbt när man har roligt och ännu snabbare när man har trevligt sällskap.

nu ska jag kolla på lite masters of horror, jag köpte minsann boxen i fredags.

/Pet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0