Flytt

Imorgon flyttar vi till Malmö.
Har packat ner allt utom min laptop och ska om ca 2h åka till Henke. Ikväll ska vi hämta nycklarna till lägenheten .yay!

Är trött, mentalt och fysiskt just nu. Men det blir bra snart. Imorgon har vi vårt egna hem. Ska bli så skönt att varje dag vakna upp med Henke vid min sida, att få dela vardagen med honom.

Nu ska jag försöka koppla in min pappas laptop med internet, så han kan få surfa sen. Han har ju inte fått använda bredbandet (eller rättaresagt visat totalt ointresse för det). Har skrivit en detaljerad guide till att betala räkningar via internet till honom HAHAHAHA. Han är kass på datorer.

Kram på er mina vänner. nås enklast via mobilen, vi kommer inte ha normalt bredband, tills vi skaffat det. Utan vi kommer använda oss av mitt mobila bredband som går väldigt slött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0