oh lala la - helg

top 3justnu på vad som irriterar mig oherhört:

1. joggingbyxor på stan med lite spacklat ansikte.
Ärligt talat, jag vill spy på alla som tror det är snyggt med joggingbyxor, det är förståeligt om man skall iväg och träna eller något, men med tanke på att halva landskronas gymnasieungdomar går klädda så, då undrar man vart världen är på väg? Och alla undomar på tåget. DET ÄR FAN INTE OKEJ MED JOGGINGBYXOR OCH VÄRRE OM DU INTE ENS TRÄNAR.

2. Gruppen KENT
Jag får rysningar av allt som låter som Kent, värre är nog Kent-livstilen som tånnisar tycker är ball (lite oförståeligt som genren EMO)

3. Österlens-tanter som tror de är så fräsiga, men i sanningens namn är de mer obehagliga och känns lite för Gudrun Schödén-katalog.
Randigt, havs och korallblått, eller lavendel-lila kombinerat med brunt, mörklila svart  gärna lite garnigt, randigt, större oversizemodeller, lite pandurohobbykänlsa. HEHU. Stanna kvar i eran ateljé på österlen, tro inte ni är bättre än alla andra.





Kommentarer
Postat av: anna

vilken tur att jag inte anammat kentstilen, utan bara älskar deras musik *andas ut* ;P

2008-05-05 @ 20:18:06
URL: http://anna.pirateboy.net
Postat av: fiskhandlarn

http://www.youtube.com/watch?v=WbYMexOHJCQ

2008-05-07 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0